Sider

onsdag 25. juni 2014

 
Veggengelen er ferdig og for salg:)
 Tok den ut av ovnen for et par timer siden.
Det er spennende å åpne ovnen etter glasurbrann,
Jeg vet aldri helt hvordan det blir.
 
 
 
Engelen er til å henge på vegg. Den er ca. 27 cm høy
og ca. 25 cm bred.
Solgt til galleri Godager, øvre torg Brevik.
Galleri Godager er også på facebook.


                                      
                                            I morgen formiddag er de andre
                                            skulpturene også ferdige,
                                            Da legger jeg bilde ut av dem og med pris.
                                     
                                            Nå skal jeg ut å plante nydelige blomster:)
                                            fikk rett og slett en superkoselig overraskelse
                                            når jeg kom hjem i dag. Den halvstusselige
                                            verandaen min var nærsagt
                                            fylt opp med nydelige ute blomster av noen
                                            skjønne mennesker. Jeg blei så glad,
                                            tenk så snilt!! Godhet varmer, er smittsomt og inspirerende;)
                                            Ha en fin kveld:) Og bli med å spre litt godhet til noen
                                            du kommer til å tenke på:) Jeg er inspirert!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar